Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért

A Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért kezdeményezés fő célja hajléktalan emberek helyzetének javítása. Az egyetemista fiatalokból álló tapasztalt önkéntes projektcsapat központi feladatának tűzte ki, hogy egy több szakaszból álló projekt megvalósításának keretében segítsen a fedélnélkülieken. Elérhetőségünk: 3h.projekt@gmail.com

Friss topikok

Mentor - bemutatkozó - 4

2012.03.01. 21:31 HHHszerk

Leé József vagyok, 56 éves, jelenlegi állapotomat tekintve egyedülálló, munkanélküli és hajléktalan. Volt már, és lesz is még jobb a helyzetem. Műszaki szakközépiskolában érettségiztem, de emellett különböző, ettől lényegesen eltérő dolgokat is tanultam. Egyrészt mert annyi minden érdekel, másrészt pedig az életem során többször kényszerültem az életpályámon változtatni. Egyedülálló vagyok, de nem magányos, az emberi kapcsolatok nagyon sokat jelentenek számomra. Szeretem, és keresem a szépet a világban, és hogy meg is találom, arról tanúskodnak a verseim, amelyeket már a hajléktalanságom idején írtam, és leginkább a Fedél Nélkül című lapban jelentek meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://hajlektalanokert.blog.hu/api/trackback/id/tr914282744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása