Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért

A Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért kezdeményezés fő célja hajléktalan emberek helyzetének javítása. Az egyetemista fiatalokból álló tapasztalt önkéntes projektcsapat központi feladatának tűzte ki, hogy egy több szakaszból álló projekt megvalósításának keretében segítsen a fedélnélkülieken. Elérhetőségünk: 3h.projekt@gmail.com

Friss topikok

A Projektről Mentor-szemmel

2012.03.31. 23:35 HHHszerk

Motiváció, avagy egy valódi lehetőség a kiteljesedésre..

54 éves gépésztechnikus vagyok. Négy lányom és egy unokám van.

17 év után váltunk el 2008-ban. A hitelek, kölcsönök, egyéb tényezők miatt elúszott a közös otthon.

2011 nyaráig albérletben laktam, aztán a teljes munkanélküliség a Vöröskereszt rehabilitációs részlegéhez kényszerített.

Néhány éve írok verseket és prózát (közel 300 verset írtam), képeket készítek, és még mindig zenélek. Még sem teljes az életem, mert nincs állandó munkám, a létfenntartásom teljesen bizonytalan.

Amikor felajánlották a képzésben való részvételt, azonnal igent mondtam!

Rögtön tudtam, ez az a feladat, munka, amit tudok és szeretnék csinálni.

megjelent előttem egy tiszta, világos cél….munkám lehetne, megélhetést biztosítana és egyúttal segíthetnék hasonló sorsú embereknek.

Számomra a mostani lét csak kényszerű, átmeneti állapot. Tudom, hogy kitörök ebből a kilátástalan helyzetből, ledöntőm a falakat…

Egyedülálló projekt és nagyon nagy szükség lenne rá.

Még több képzést, oktatást is vállalnék, hogy igazán profi lehessek ebben a munkában. Azt is belátom, hogy most ez egyszeri lehetőség volt, de a magam szerény lehetőségeivel is azon dolgozom, hogy valahol, valakik felfigyelnek erre a speciális tevékenységre, és támogatni fogják, felkarolják ezt a nem mindennapi kezdeményezést.

Valódi és hosszú távú munkalehetőség és akár karrier is lehet ebben a projektben. Biztos vagyok benne, ha támogatást kapna  ez a néhány Ember, és az amit csinálnak, nagy lépést tehetnének a felemelkedés felé, úgy, hogy másokon is segítenek

                                                          Veszprémi Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://hajlektalanokert.blog.hu/api/trackback/id/tr274353003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása