Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért

A Hajléktalanokkal a Hajléktalanokért kezdeményezés fő célja hajléktalan emberek helyzetének javítása. Az egyetemista fiatalokból álló tapasztalt önkéntes projektcsapat központi feladatának tűzte ki, hogy egy több szakaszból álló projekt megvalósításának keretében segítsen a fedélnélkülieken. Elérhetőségünk: 3h.projekt@gmail.com

Friss topikok

Önkéntes szemmel 1.

2011.10.30. 15:34 HHHszerk

A szomorú dolgoktól könnyen elsírom magam, de azoktól a pillanatoktól, amikor az emberek kedvességét és törődését látom, még könnyebben. Ennek megfelelően a gálaest második felét majdnem végigsírtam.  De ez olyan jóleső sírás volt, olyan fajta, ami még szorosabban köti össze az együtt sírókat. Az egész rendezvény nemcsak a fellépőknek adott felejthetetlen élményeket, hanem szerintem az önkéntes dolgozóknak is.

Soha nem éreztem még ennyi kedvességet és szeretetet olyan emberek társaságában, akik nem is ismerik egymást! És ebbe beleértem a „munkatársakat”, a versenyzőket, a fellépőket, a kísérőket és a hajléktalan színpad tagjait is. A mosolyok, az ölelések, a szendvicsek készítése, a kávé főzése, minden olyan természetesnek tűnt, és olyan jól esett!

Az utóbbi hónapjaim legjobb döntésének tartom, hogy jelentkeztem önkéntesnek. A jövőm tervezése közben, ami az időm, figyelmem nagy részében saját magamra irányul, olyan felemelő volt kilépni abból, hogy „én, én, én” végre adhattam anélkül, hogy magammal törődtem volna, anélkül, hogy akár egyszer is eszembe jutott volna az a szorongás, amit a saját jövőmmel kapcsolatban érzek. Fölszabadító volt.

HHHGabi

A bejegyzés trackback címe:

https://hajlektalanokert.blog.hu/api/trackback/id/tr723340370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása